domingo, 12 de junio de 2011

'Forever 21'

La cadena de moda americana 'Forever 21' obre la seva primera botiga española a Barcelona

La marca es tot un éxit entre els jóves en països com Estats Units i Japó per la seva relació calitat-preu, al centre comercial de La Maquinista


La cadena de moda americana 'Forever 21' obre al maig la seva primera botiga espanyola a Barcelona
La marca és tot un èxit entre els joves en països com els Estats Units i el Japó per la seva relació qualitat-preu, al centre comercial de La Maquinista

'Forever 21' centre comercial de La Maquinista. La firma, que compta amb més de 450 establiments a tot el món, és present a Europa des del passat any amb dues botigues, una a Birmingham (Regne Unit) i una altra a Dublín (Irlanda). Aquest serà el seu tercer establiment a Europa.

La cadena de moda americana amb ànsies d'internacionalització es caracteritza per tenir un públic jove i fidel que no es resisteix a les seves col.leccions súper 'low cost'. En preu, competeix amb marques com Bershka, H & M, Shana i Primark. En ciutats com Tòquio la marca és una veritable revolució entre les joves per la seva relació qualitat-preu, ja que els permet comprar roba i complements de temporada a molt baix preu. Als Estats Units, el seu lloc de fundació, aquesta és la cadena que ofereix la roba més barata a adolescents i joves.

A més de competir per preu, 'Forever 21' línies de creació especials com han fet ja altres marques, per exemple H & M amb la seva aliança amb Lanvin. En el cas de Forever 21 han estat els dissenyadors Petro Zillia i Rory Beca els que injecten a la signatura col.leccions plenes de jovialitat i originalitat. La col.lecció de Zillia ja és a les botigues nord-americanes i ja s'ha vist amb peces d'aquesta col lecció a famoses com Paris Hilton.




                                     


                                          Forever 21


La cadena de moda americana 'Forever 21' abre en mayo su primera tienda espanyola en Barcelona
La marca és todo un exito entre los jovenes en paises como los Estados Unidos y el Japón por su relación calidad-precio, en el centro comercial de La Maquinista.


La firma, que cuenta con más de 450 establecimientos en todo el mundo, está presente en Europa desde el pasado año con dos tiendas, una en Birmingham (Reino Unido) y otra en Dublín (Irlanda). Este será su tercer establecimiento en Europa. 
La cadena de moda americana con ansias de internacionalización se caracteriza por tener un público joven y fiel que no se resiste a sus colecciones súper 'low cost'. En precio, compite con marcas como Bershka, H&M, Shana y Primark. En ciudades como Tokio la marca es una verdadera revolución entre las jóvenes por su relación calidad-precio, ya que les permite comprar ropa y complementos de temporada a muy bajo precio. En Estados Unidos, su lugar de fundación, esta es la cadena que ofrece la ropa más barata a adolescentes y jóvenes.
Además de competir por precio, 'Forever 21' cuenta con líneas de creación especiales como han hecho ya otras marcas, por ejemplo H&M con su alianza con Lanvin. En el caso de Forever 21 han sido los diseñadores Petro Zillia y Rory Beca los que inyectan a la firma colecciones llenas de jovialidad y originalidad. La colección de Zillia ya está en las tiendas estadounidenses y ya se ha visto con prendas de esta colección a famosas como Paris Hilton.

1 comentario:

  1. Tienes un premio en mi blog!

    http://www.coolontheblock.blogspot.com

    NO DEJES DE ESCRIBIR!!!!

    ResponderEliminar