sábado, 19 de noviembre de 2011

Versace en H&M


Cua davant la botiga d'H & M de Passeig de Gràcia, aquest dijous, abans de l'obertura.
Cola ante la tienda de H&M de Paseo de Gracia, este jueves, antes de la apertura.

Cola ante la tienda de H&M de Paseo de Gracia, este jueves, antes de la apertura.

Centenars de persones han abarrotat aquest dijous les principals botigues de
H & M a Espanya per fer-se amb alguna de les peces de la col · lecció low cost que Donatella Versace ha dissenyat per a la cadena sueca a uns preus, òbviament, molt més baixos que els dissenys d'alta costura de la dissenyadora italiana.


Cientos de personas han abarrotado este jueves las principales tiendas de H&M en España para hacerse con alguna de las prendas de la colección low cost que Donatella Versace ha diseñado para la cadena sueca a unos precios, obviamente, mucho más bajos que los diseños de alta costura de la diseñadora italiana.





La col · lecció de Donatella Versace per a H & M està formada per 40 models i 20 accessoris per a noia , 20 models d´home i 10 accessoris per noies.Totes les peces es basen en els grans èxits de Versace. Es tracta doncs d'un homenatge que Donatella ha fet a la marca, especialment a l'època dels anys 80 i 90. Així, es podien trobar peces icòniques com les caçadores de cuir amb tatxes, a 199 euros, o vestits amb l'estampat característic de la firma italiana en tons taronges o roses. A les 11.45 hores, quan no havien passat ni dues hores de l'obertura de les botigues, les peces d'home estaven pràcticament esgotades.


La colección de Donatella Versace para H&M está formada por 40 modelos y 20 accesorios para chica, 20 modelos para chicos y 10 accesorios para chicas.Todas las prendas se basan en los grandes éxitos de Versace. Se trata pues de un homenaje que Donatella ha hecho a la marca, en especial a la época de los años 80 y 90. Así, se podían encontrar piezas icónicas como las cazadoras de cuero con tachuelas, a 199 euros, o vestidos con el estampado característico de la firma italiana en tonos naranjas o rosas. A las 11.45 horas, cuando no habían pasado ni dos horas de la apertura de las tiendas, las prendas de hombre estaban prácticamente agotadas.







Els clients han fet llargues cues des de primera hora del matí davant de les botigues. Al local de H & M al Passeig de Gràcia de Barcelona, ​​la cua era d'unes 350 persones. L'escena s'ha repetit en altres locals de la marca. En entrar a les botigues, els responsables repartien unes polseres de torns. Cada client tenia 10 minuts per realitzar la seva compra.

Los clientes han hecho largas colas desde primera hora de la mañana frente a las tiendas. En el local de H&M en el Paseo de Gracia de Barcelona, la cola era de unas 350 personas. La escena se ha repetido en otros locales de la marca. Al entrar en las tiendas, los responsables repartían unas pulseras de turnos. Cada cliente tenía 10 minutos para realizar su compra.











De 14,95 a 350 euros
Així, des de 14 euros es pot comprar una peça de la marca italiana. Concretament la peça més barata, un boxer d'home, valia 14,95 euros i la peça més cara, un abric llarg decorat amb tatxes, costava 350 euros. Entre aquests preus, hi ha botes per 120 euros, vestits amb l'estampat de Versace d'entre 99 i 100 euros o fulards per 29.

 

De 14,95 a 350 euros

Así, desde 14 euros se puede comprar una pieza de la marca italiana. Concretamente la pieza más barata, un boxer de hombre, valía 14,95 euros y la pieza más cara, un abrigo largo decorado con tachuelas, costaba 350 euros. Entre estos precios, hay botas por 120 euros, vestidos con el estampado de Versace de entre 99 y 100 euros o fulares por 29.






No és la primera vegada que H & M provoca el frenesí amb col · leccions low cost de dissenyadors de prestigi. Ja va llançar promocions similars de roba de Karl Lagerfeld, Stella McCartney, Viktor & Rolf, Roberto Cavalli, Comme des Garçons, Sonia Rykiel, Jimmy Choo i Lanvin. I per al proper mes de febrer, la cadena sueca prepara la venda d'una col · lecció especial dissenyada pel futbolista David Beckham.
No es la primera vez que H&M desata el frenesí con colecciones low cost de diseñadores de prestigio. Ya lanzó promociones similares de ropa de Karl Lagerfeld, Stella McCartney, Viktor & Rolf, Roberto Cavalli, Comme des Garçons, Sonia Rykiel, Jimmy Choo y Lanvin. Y para el próximo mes de febrero, la cadena sueca prepara la venta de una colección especial diseñada por el futbolista David Beckham.













2 comentarios:

  1. ¡Y allí estuvimos!!! Bueno, cuando yo llegué ya habían arrasado con todo. ¡Aunque algo me compré!!
    Un beso

    http://coolontheblock.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  2. HOLA DOLORS, T'HE ESCOLLIT COM A GUARDONADA PEL PREMI LIEBSTER BLOG. JA EM DIRÀS SI ACCEPTES EL GUARDÓ. MIRA EL MEU BLOG PER SEGUIR LES PASSES...I ENHORABONA

    ResponderEliminar